zimols

4 soļi, kas palīdz veidot atpazīstamību

Mūsdienās panākumu pamatā ir spēja kļūt atpazīstamam un pamanītam. Nav svarīgi, kādā jomā darbojies, kāds ir tavs produkts vai pakalpojums. Galvenie soļi, kā šodienas sabiedrībā izveidot atpzīstamu tēlu, ir samērā līdzīgi.

 

  • Pārliecinošas zīmola identitātes izveide

 

Vispirms ir jāsaprot — kas tu esi, ko tu gribi pateikt, kāda ir tava pievienotā vērtība un īpašā atšķirība no citiem. Ir jānodefinē zīmola vērtības un īpašais stāsts Ja ir izveidots šis kodols, tad pārējo darīt jau ir daudz vieglāk, jo viss jau izriet no šī pamata. Tāpēc šim posmam vajag veltīt pietiekami daudz uzmanības, to nevajag sasteigt. Lai izceltos citu vidū, ir jāspēj pateikt un piedāvāt kaut ko tādu, kas uzrunā, kas ir jēgpilns. Patērētāji arvien vairāk meklē jēgu, piepildījumu, pievienoto vērtību. Tā vairs nav tikai akla patērētāju kultūra.

 

  • Veiksmīgs dizaina darbs — simbolika

 

Pēc tam, kad ir radīts stāsts un ideja, tad ir arī jāļauj profesionāļiem izveidot pārliecinošu vizuālo identitāti, kas iemieso zīmolu, piestāv tam un reizē arī spēj uzrunāt mērķauditoriju. Vizuālā simbolika ir ļoti būtiska, jo to ir jāizmanto ļoti daudz, jo dzīvojam digitālajā laikmetā. To varēs izmantot sociālajos tīklos, uz paša produkta, mārketinga materiālos. Pat līmlentas tagad ierasts apdrukāt ar uzņēmuma logotipu, lai var tā skaisti aplīmēt klientiem domātos sūtījumus. Vairāk par to, kā tikt pie apdrukātas līmlentas, var uzzināt limlentas.lv.

 

  • Aktīvi sociālo tīklu konti

 

Lauvas tiesu no atpzīstamības mūsdienās veido aktivitāte digitālajā vidē, it īpaši sociālajos tīklos. Lai aptvertu ar savu ideju un piedāvājumu plašu auditoriju, jārada piesaistoši sociālo tīklu konti, kuros apvieno labu vizuālo un tekstuālo materiālu ar piesaistošu vēstījuma ideju. Aktivitāte kontos ir jāuztur regulāri. Tagad ir moderni un efektīvi to darīt ar influenceru jeb viedokļu līderu palīdzību, ja pašu lokā nav spēcīgu personību, kas to var izdarīt.

 

  • Kvalitatīva mājaslapa vai blogs

 

Digitālajā vidē jādomā ne tikai par sociālajiem tīkliem. Tajos pamatā dalās ar koncentrētu vēstījumu, tas ir kā āķis uz kaut ko lielāku. Un tai ir jābūt labai mājaslapai vai blogam, kur ir atrodama noderīga un oriģināli veidota informācija. Tagad uzņēmējiem jāskatās plašāk un par savu jomu jārunā plašāk, jādalās ar pieredzi, zināšanām, tādā veidā ieinteresējot savu mērķauditoriju un veidojot reputāciju.